Aktualności
Wywiad z przewodniczącym KSOiW: https://www.youtube.com/watch?v=t4bI5bm_-iU
Związkowcy protestują przeciwko planom wprowadzenia do szkoły podstawowej nauk przyrodniczych. Rada Krajowego Sekretariatu Nauki i Oświaty NSZZ "Solidarność" "stanowczo sprzeciwia się łączeniu w obecnym ustroju szkolnym w jeden przedmiot nauczania przedmiotów: fizyki, chemii, biologii i geografii". Powołuje się na badania amerykańskich naukowców. Związek powołuje się na amerykańskie badania MEN o naukach przyrodniczych w szkole "Propozycja ministerstwa doprowadzi do znaczącego obniżenia poziomu wiedzy i umiejętności dzieci i młodzieży, a w konsekwencji zapaści polskiej edukacji w zakresie przedmiotów przyrodniczych, których znaczenie dla rozwoju gospodarczego kraju jest pierwszorzędne" - czytamy w komunikacie Rady Krajowej Sekretariatu Nauki i Oświaty NSZZ "Solidarność". Związek jest zaniepokojony "znaczącym brakiem w systemie nauczycieli przedmiotów przyrodniczych" i uważa, że sytuacja jeszcze bardziej się pogorszy: nie będzie ich do nauczania odrębnego przedmiotu w klasach 4-8. Przypomina, że polskie uczelnie wyższe nie mają w swojej ofercie programu studiów do nauczania przedmiotu przyrody na poziomie klas 4-8.
<< Wstecz 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 Dalej >>